Er bedst PR = bedste spil?

Er bedst PR = bedste spil?

Ikke nødvendigvis, er det korte svar, hvor vi vil bruge resten af denne artikel til at argumentere for vores påstand og uddybe.

Du kan sådan set kigge dig omkring i denne verden og selv besvare spørgsmålet via disse kontrolspørgsmål:

Er den sodavand, der er mest reklame for, også den, du foretrækker?
Ser du kun de TV-programmer, der er flest trailere for, på TV?
Går du kun til koncert med de kunstnere, der bliver spillet mest i radioen?

Vi tør godt satse på, at svaret for langt de fleste mennesker til de ovenstående spørgsmål nok er: “Nej”

Måske endda et rungende et af slagsen.

Og det handler jo i bund og grund om, at ingen mennesker kan lide at blive betragtet som flokdyr, men gerne vil opfattes som selvstændige individer med egen tankevirksomhed.

Ovenstående eksempler er dog nogle, langt størstedelen af de fleste mennesker ikke kan undgå at forholde sig til i løbet af en uge – eller for den sags skyld i løbet af et døgn for for visse personer.

Men med net-casinoer er det lidt et andet spørgsmål.

De er ikke så allestedsnærværende, som TV, radio og musik er det. Og dog ser man specielt en del reklamer for disse på TV og på nettet, som der er blevet mere acceptabelt og lettere at gøre i Danmark i nyere tid.

Kendere af branchen vil sagtens kunne guide dig rundt i, om der er indhold i de påstande net-casinoer med deres spil, som de reklamerer for, men det er jo ikke alle mennesker, der lige har en casino-kyndig ved hånden konstant.

Derfor bliver brugere, kunder og samme potentielle af slagsen ofte bombarderet med påstande, reklamer og PR på mange fronter for internet-casinoer, som de ingen reel viden eller erfaring har for at vide, om der er tale om gode varer.

Men tag din sunde fornuft med dig, som du gør ved de andre tilfælde.

Prøv dig frem og se, hvad du egentlig foretrækker, fremfor at være et flokdyr, der er til fals for det første forslag, der popper op.